close

identity.jpg

 Guilty-罪名

收錄專輯:IDENTITY

作詞:Taj Jackson/ Taryll Jackson/ TJ Jackson

專輯中口吻較強硬的一首歌

內容跟信任有關係

只要對方相信自己

其他人的意見或想法都不重要

同時也希望對方能夠百分百的支持自己

有罪與否只有對方可以決定


After everything we've been through
You're gonna question me
After all that I've done for you
Tell me how
That you forget to stop and think
Or even talk about it with me
I can't believe you're accusing me
You let me down

就在我們一起經歷過一切

你居然還要質疑我

就在我為你做了一切後

告訴我為何你甚至都不先冷靜下來跟我討論

我無法相信你居然指控我

你讓我太失望了。

Didn't do it
I'm innocent
Baby you know this
Stop listening to what they say
Baby just focus
Because the truth it ain't hard to find
And you know that I wouldn't lie
But I'm telling you one more time
Baby I'm innocent

不是我!

我是無辜的!!

寶貝你知道的。

不要聽信他們所說

寶貝專注!!

因為真相就在眼前

你知道我不會說謊

但是我要再次重申

寶貝我是無辜的!!

Everyone's blaiming and accusing me
Girl I know what it looks like
but it wasn't me

I swear
Girl you're gotta stay by my side
They're just trying to
confuse your mind
If you want you can call me guilty
But I'm guilty of loving you
I'm just guilty of loving you
I'll be guilty of loving you
I'm just guilty of loving you
Guilty of loving you

每個人都在指責及指控我

親愛的這看起來煞有其事

但我發誓那不是我

親愛的你一定要站在我這邊

他們想要試著迷惑你的心思

只有你可以定我的罪

但是我的罪名是愛上你

我只會因愛上你而有罪

我也只會因愛上你而被控有罪

我只會因愛上你而有罪

我的罪名是愛上你

What makes you think that
I would go around and hurt you
You say you love me and
you trust me so now show it baby

是什麼事情讓你覺得我會這樣傷害你

你說你愛我、相信我

現在正是你證明的最佳時機了

Didn't do it
I'm innocent
Baby you know this
Stop listening to what they say
Baby just focus
'Cause they're trying to
confuse your mind
And you know that I wouldn't lie
So I'm telling you one more time
Baby I'm innocent

不是我

我是無辜的!!

寶貝你知道的。

不要聽信他們所說

寶貝專注!!

因為他們正試著擾亂你的思緒

你知道我不會說謊

但是我要再次重申

寶貝我是無辜的!

Chorus

Everyone's blaiming and accusing me
Girl I know what it looks like but it wasn't me
I swear
And it slowly gonna all unfold
And when it does you will finally know
If you want you can call me guilty
But I'm guilty of loving you
I'm just guilty of loving you
Call me guilty of loving you
I'm just guilty of loving you
Guilty of loving you

每個人都在指責及指控我

親愛的這看起來煞有其事

但我發誓那不是我

真相大白時你將會知道

只有你可以定我的罪

而罪名是愛上你

我只會因愛上你而有罪

我也只會因愛上你而被控有罪

我只會因愛上你而有罪

我的罪名是愛上你

Hook

Girl I know what it looks like
But you fail to realize
That I don't care 'bout no one else
And it hurts that you would think
That I could do this to you
Girl, I love you and you know it
(So maybe I'm guilty of )
 I'm just guilty of loving you

親愛的這看起來煞有其事

但你不了解的是

我不在乎別人的想法,

真正讓我傷心的是你以為我會傷害妳

親愛的,你知道我是愛你的。

(是阿,也許我是有罪的)

我的罪名是愛上妳

(spoken words)
Who you gonna trust,me or them?
You can't be serious about this
You know me better than that

妳要相信誰?我還是他們

妳該不會是認真的吧

妳知道我值得更好的對待

(vocals)
It wasn't me
I swear
我發誓那時不是我

(spoken words)
Now I know what it looks like
But you gotta trust me on this one

我知道那看起來很像

但你必須相信我

(vocals)
(If you want you can call me guilty)
But I'm just guilty of loving you

如果你要定我的罪

那我的罪名就是愛上妳

Chorus
Didn't do it
I'm innocent
Baby you know this (start listening)
Stop listening to what they say
Baby just focus
'Cause they're trying to
confuse your mind
But I'm telling you one last time
If you want you can
call me guilty (But I'minnocent)

不是我

我是無辜的!!

寶貝你知道的。

不要聽信他們所說

寶貝專注!!

因為他們正試著擾亂你的思緒

你知道我不會說謊

但是我要再次重申

只有妳才能定我的罪(但我是無辜的)

I'm just guilty of loving you
I'll be guilty of loving you
Call me guilty of loving you
Guilty of loving you

我的罪名是愛上妳

我也只會因愛上妳而有罪

判我因愛上妳而有罪吧

愛上妳的罪名

Girl you gotta stay by my side
They're just trying to
confuse your mind
If you want you can call me guilty

親愛的你一定要站在我這邊

他們想要試著迷惑你的心思

唯有你可以定我的罪

arrow
arrow
    全站熱搜

    小畢 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()